אחרי שעורר מתח; המפכ"ל: "טעיתי בשיקול הדעת"

אבי רבינא 7 Comment on אחרי שעורר מתח; המפכ"ל: "טעיתי בשיקול הדעת"

המפכ"ל שבתאי בהצהרה: "יש מדיניות שר ואנחנו מיישמים אותה תוך הפעלת שיקול דעת מבצעית בשטח. לגבי סבב המינויים לרבות מינויו של עמי אשד, המינוי המדובר היה מתוכנן לאחר חודש הרמדאן. מסתכל לכולכם בעיניים ומודה שטעיתי בשיקול הדעת, בעיתוי ובדרך. מקבל את החלטת היועמ"שית על הקפאת המינוי"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחרי המתח בעקבות ההודעה כי ימסור "הצהרה משמעותית" מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי כינס הערב מסיבת עיתונאים בה התנצל על פיטוריו של מפקד מחוז תל אביב במשטרה ואמר "טעיתי בשיקול הדעת בעיתוי וטעיתי בדרך. אני לא מקל בכך ראש, ומכבד את החלטת היועצת המשפטית לממשלה לגבי הקפאת המהלך". שבתאי הוסיף: "יש למשטרה מפקד אחד, וההנחיות בשטח ברורות – אנחנו לא רוצים לראות דם ברחובות".

"אני מתחייב לפניכם אזרחי מדינת ישראל כי אשמור על זכותכם החוקית למחות ולהפגין, כל עוד הדבר ייעשה בגבולות החוק, ולא אכנע לשום לחץ פוליטי בנושא, המפכל גם התנצל על כך שקצין משטרה השליך רימון הלם לעבר מפגינים. זאת למרות שבהפגנות החרדים ובהפגנות הימין השלכת רימוני הלם לעבר מפגינים הוא אמצעי סטנדרטי לפיזור ההפגנה".

"ערכתי חשבון נפש, פניי לאן. יש מדיניות שר ומיישמים אותה תוך הפעל שיקול דעת מבצעי בשטח. הקו המנחה הוא החוק ושמירה על בטחונם של כל אזרחי ישראל. גם אם היו ספקות לגבי אירועים מסוימים תחקרנו אותם ויישמנו בשטח. אנחנו לא רוצים לראות דם ברחובות, לא רוצה לראות אישה בת 70 אזוקה".

"לגבי סבב המינויים לרבות עמי אשד- סבב מינויים רחב היה מתוכנן להיערך תוך זמן קצר, עמי הוא קצין מקצועי ומוערך, ובלי שום קשר למחאות המינוי המדובר היה מתוכנן ליישום אחרי חודש הרמדאן. מתחייב שאאפשר להמשיך להפגין בהתאם לחוק- ולא אכנע לשום לחץ פוליטי"



7 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    השמאל שולט במדינה בצורה אבסולוטית גם אם נדמה שהיה כאן 30 שנה של ממשלות ימין בפועל השמאל שולט ביד רמה והנה עוד הוכחה!!!!

    1. במצב הנוכחי עוד בחירות והימין נמחק.